2018 Yılında Öğrenci almaya başlamıştır.
Tezli Yüksek Lisans İkinci Öğretim
Yüksek lisans programına başvurabilmek için adayların, lisans diplomasına ve başvurduğu puan türünden en az 55 ALES puanına sahip olmaları gerekir.
Öğrencinin alacağı derslerden en çok ikisini, lisans öğrenimi sırasında alınmamış olması koşuluyla, lisans derslerinden seçilebilir. Ayrıca enstitü anabilim/anasanat dalı başkanlığının önerisi ve enstitü yönetim kurulu onayı ile diğer yükseköğretim kurumlarında verilmekte olan derslerden en fazla iki ders seçilebilir.
a) Adaylar, enstitü yönetim kurulunun alanında belirlediği üç kişilik jüri tarafından, güzel sanatlar ve yetenek gerektiren alanlarda mülakat/yetenek sınavı/portfolyö incelemesine; diğer alanlarda ise mülakat sınavına tabi tutulurlar. Başarı notu 100 tam puan üzerinden değerlendirilir. b) Başarı notu; ALES puanının %50’si, lisans not ortalamasının %20’si ve mülakat/yetenek sınavı/portfolyö incelemesi notunun %30’u toplanarak hesaplanır. Ancak; ilan edilen kontenjan sayısının üç katından fazla başvuru olan anabilim dallarında istenirse, mülakata alınacak adayların tespiti için önce yazılı sınavı yapılır. Sınav sonrasında; mülakat sınavına girecek aday sayısı, ALES’in %50’si, mezuniyet notunun %20’si ve yazılı sınav notunun %30’u dikkate alınarak en yüksek puandan başlayıp kontenjan sayısının üç katına düşürülür. c) Sınavın değerlendirilmeye alınabilmesi için adayın mülakat/yetenek sınavı/portfolyö incelemesi sonucundan en az 50 puan alması gerekir. Puanlama sonucunda başarı notu 60 ve daha yukarı olan asıl ve yedek adaylar, puan sırasına göre yüksek lisans programında ilan edilen kontenjan dâhilinde öğrenciliğe kabul edilir. Asıl adaylardan kayıt yaptıramayanların yerine yedek adaylar sırasıyla geçer. Başarı notu hesaplama yöntemi, enstitü kurulunun teklifi ve Senatonun onayı ile değiştirilebilir.
1 Profesör 4 Dr. Öğretim Üyesi Görev yapmaktadır
Yüksek Lisans Programını bitiren öğrenciler alanlarında öğretmen ve akademisyen olabilmektedir. Bunun yanı sıra arazi gözlemi, arazi kullanımı planlama, bölge planlama, Coğrafi Bilgi Sistemleri, Çevresel Etki Değerlendirmesi, Çevre bilimi, harita çizimi, harita kütüphanesi, uzaktan algılama, hava fotoğrafı yorumlama, kartografya, eğitim, uluslararası ilişkiler, jeopolitik, pazarlama analizi, rekreasyon kaynakları planlama, sağlık koruma planlama, su kaynakları yönetimi, şehir planlama, toplum uzmanlığı, toprak bilimi, ulaşım planlaması ve yer bilimi alanlarında çalışabilmektedir.
Yüksek Lisans eğitimini başarı ile tamamlayan adaylar ALES sınavından geçerli not almaları ve yeterli düzeyde yabancı dil bilgisine sahip olmaları durumunda doktora programına başvuru hakkı kazanırlar
Sınavlar, üniversite tarafından ilan edilen tarihlerde, belirtilen yer ve zamanda yapılır. Öğrenciler derslere devam ederek sınavlarına katılmak zorundadırlar. Öğrencinin devamı ise dersin öğretim üyesi tarafından takip edilir. Tüm sınavlar 100 tam puan üzerinden değerlendirilir ve her ders için bir ara sınav (veya yarıyıl içi çalışma ödevi) ve bir yarıyıl sonu sınavı (final) yapılır. Ara sınav ve final sınavının yapıldığı derslerde başarı notu ara sınav notunun %40’ı ile final sınavının %60’ı alınarak hesaplanır.
Tezli yüksek lisans programının süresi bilimsel hazırlıkta geçen süre hariç, kayıt olduğu programa ilişkin derslerin verildiği dönemden başlamak üzere, her dönem için kayıt yaptırıp yaptırmadığına bakılmaksızın dört yarıyıl olup, program en çok altı yarıyılda tamamlanır.Tezli yüksek lisans programında eğitim alan bir öğrenci, kendisine tanınan süre içinde elde ettiği sonuçları ilgili enstitünün tez yazım kılavuzuna uygun biçimde yazar ve jüri önünde sözlü olarak savunur. Tez sınavında başarılı olmak kaydıyla, yüksek lisans tezinin ciltlenmiş en az üç kopyasını tez sınavına giriş tarihinden itibaren bir ay içinde ilgili enstitüye teslim eden ve tezi şekil yönünden uygun bulunan yüksek lisans öğrencisine tezli yüksek lisans diploması ile AKTS’ye göre hazırlanan diploma ekleri verilir. Enstitü yönetim kurulu talep halinde teslim süresini en fazla bir ay daha uzatabilir. Bu koşulları yerine getirmeyen öğrenci koşulları yerine getirinceye kadar diplomasını alamaz, öğrencilik haklarından yararlanamaz ve azami süresinin dolması halinde enstitü ile ilişiği kesilir.
E-Öğrenme
Anabilim Dalı Başkanı: Prof. Dr. Ali Fuat Doğu AKTS/DS Koordinatörü: Dr. Öğr. Üyesi Ebru AKKÖPRÜ e-mail: ebruakkopru@yyu.edu.tr
Öğrenciler Bölüm seminer kitaplığıdından faydalanabilirler.
1 | Fiziki coğrafya araştırmaları için laboratuvar tekniklerini kullanabilme |
2 | Coğrafi çevrenin fiziki unsurlarını interdisipliner yaklaşımlarla ve birbirleriyle ilişkilendirerek değerlendirebilme |
3 | Tarih öncesi çağlardan beri doğal çevrenin insan yaşam ve etkinlikleri üzerine, kültürel ve teknolojik gelişmeye ne gibi etkileri olduğunu bilmek ve farklı coğrafi çevreleri bu bilgilerle değerlendirebilme. |
4 | Hava fotoğrafları ve uydu görüntüleri gibi teknolojilerden yararlanarak fiziki coğrafya çalışmalarını yürütebilme |
5 | Fiziki coğrafya alanında gelişen yeni yaklaşım ve yöntemleri izleyebilme |
6 | İleri düzey mekânsal analizleri yapabilme |
7 | Farklı alanlardaki yeni bilgi ve teknolojik araç ve yöntemlerden coğrafi çevre analizleri için yararlanabilme |
8 | Mekânsal analizler için istatistik teknikleri etkili bir şekilde kullanabilme |
9 | İklim değişmeleri konusunda yeni bilgi ve teknolojilerden yararlanarak yeni araştırmalar yapabilme.. |
10 | Bugünkü coğrafi çevre özelliklerinin gelişimini bilmek ve bu bilgilerle çevre sorunlarına bilinçli yaklaşıp çözümler üretebilme |
11 | Çok disiplinli takım çalışmasını yürütebilme |
12 | Bireysel çalışma becerisi ve bağımsız karar verebilme yetisine sahip olarak fikirlerini sözlü ve yazılı ifade edebilme |
13 | Mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olarak tez hazırlayabilme |
14 | Çok disiplinli takım çalışmasını yürütebilme |
15 | Coğrafi Bilgi Sistemleri ve diğer coğrafi teknolojilerin temel prensiplerini kavrayabilme |
16 | Harita Okuma |
17 | Yer bilimleri alanında disiplinler arası çalışma yetisi kazanma |
18 | İleri düzey mekansal analizleri yapabilme |
1. Dönem | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
DBSDG-I | Türkçe | Dış Bırım Seçmelı Ders Grubu - I | Seçmeli | - | - | - | - | |
SOSEM7000 | Türkçe | Semıner Çalışması | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOUZD8000 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı | Zorunlu | 8 | - | - | - | |
Toplam | 11 | 0 | 0 | |||||
2. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
DBSDG-II | Türkçe | Dış Bırım Seçmelı Ders Grubu - II | Seçmeli | - | - | - | - | |
SOUZD8000 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı | Zorunlu | 8 | - | - | - | |
Toplam | 8 | 0 | 0 | |||||
3. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SBONR6000 | Türkçe | Tez Önerısı | Zorunlu | - | - | - | - | |
SOSEM7000 | Türkçe | Semıner Çalışması | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
SOTEZ9000 | Türkçe | Tez Çalışması (Danışmanlık) | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOUZD8000 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı | Zorunlu | 8 | - | - | - | |
Toplam | 14 | 0 | 0 | 5 | ||||
4. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SOTEZ9000 | Türkçe | Tez Çalışması (Danışmanlık) | Zorunlu | 3 | - | - | 20 | |
SOUZD8000 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı | Zorunlu | 8 | - | - | - | |
Toplam | 11 | 0 | 0 | 20 | ||||
5. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SOTEZ9000 | Türkçe | Tez Çalışması (Danışmanlık) | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOUZD8000 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı | Zorunlu | 8 | - | - | - | |
Toplam | 11 | 0 | 0 | |||||
6. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SOTEZ9000 | Türkçe | Tez Çalışması (Danışmanlık) | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOUZD8000 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı | Zorunlu | 8 | - | - | - | |
Toplam | 11 | 0 | 0 | |||||
Mufredat Kapanan Dersler | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SECİÖ6001 | Türkçe | Bılımsel Araştırma ve Yayın Teknıklerı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SECİÖ6003 | Türkçe | Jeomorfolojık Harıtalama | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SECİÖ6005 | Türkçe | Türkıye Jeomorfolojısı | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
SECİÖ6007 | Türkçe | Alüvyal Jeomorfolojı Uygulamaları | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SECİÖ6009 | Türkçe | Doğu Anadolu’nun Jeomorfolojısı | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
SOECO7001 | Türkçe | Jeomorfolojık Harıtalama | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO7005 | Türkçe | Türkıye Jeomorfolojısı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO7011 | Türkçe | Alüvyal Jeomorfolojı Uygulamaları | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO7013 | Türkçe | Türkıye'de Kentleşme | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO7017 | Türkçe | Uluslararası Nüfus Hareketlerı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO7027 | Türkçe | Doğu Anadolu’nun Jeomorfolojısı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO7037 | Türkçe | Turızm Etığı | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SECİÖ6002 | Türkçe | Coğrafya'da Alan Araştırma Yöntemlerı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SECİÖ6004 | Türkçe | Fotojeomorfolojı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SECİÖ6006 | Türkçe | Paleocoğrafya | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SECİÖ6008 | Türkçe | Türkıye İklımı | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
SECİÖ6012 | Türkçe | Jeoarkeolojı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SECİÖ6014 | Türkçe | Türkıye Bıtkı Coğrafyası | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
SECİÖ6016 | Türkçe | Türkıye’de Nüfus Hareketlerı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SECİÖ6018 | Türkçe | Kent İçı Arazı Kullanımı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SECİÖ6022 | Türkçe | Kentsel Yeşıl Alanlar | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SECİÖ6024 | Türkçe | Alternatıf Turızm | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOBYT7000 | Türkçe | Bılımsel Araştırma ve Yayın Teknıklerı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO7002 | Türkçe | Türkıye İklımı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO7004 | Türkçe | Türkıye’de Nüfus Hareketlerı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO7008 | Türkçe | Kent İçı Arazı Kullanımı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO7012 | Türkçe | Türkıye Bıtkı Coğrafyası | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO7014 | Türkçe | Alternatıf Turızm | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO7032 | Türkçe | Fotojeomorfolojı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO7034 | Türkçe | Paleocoğrafya | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO7036 | Türkçe | Jeoarkeolojı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO7036 | Türkçe | Jeoarkeolojı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOENS7002 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı II | Zorunlu | 8 | - | - | - | |
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SOENS7011 | Türkçe | Tez Çalışması I | Zorunlu | 3 | - | - | 20 | |
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SOENS7004 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı IV | Zorunlu | 8 | - | - | - | |
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SOENS7005 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı V | Zorunlu | 8 | - | - | - | |
SOENS7013 | Türkçe | Tez Çalışması III | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SOENS7006 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı VI | Zorunlu | 8 | - | - | - | |
SOENS7014 | Türkçe | Tez Çalışması IV | Zorunlu | 3 | - | - | - |
1 | Fiziki coğrafya araştırmaları için laboratuvar tekniklerini kullanabilme |
2 | Coğrafi çevrenin fiziki unsurlarını interdisipliner yaklaşımlarla ve birbirleriyle ilişkilendirerek değerlendirebilme |
3 | Tarih öncesi çağlardan beri doğal çevrenin insan yaşam ve etkinlikleri üzerine, kültürel ve teknolojik gelişmeye ne gibi etkileri olduğunu bilmek ve farklı coğrafi çevreleri bu bilgilerle değerlendirebilme. |
4 | Hava fotoğrafları ve uydu görüntüleri gibi teknolojilerden yararlanarak fiziki coğrafya çalışmalarını yürütebilme |
5 | Fiziki coğrafya alanında gelişen yeni yaklaşım ve yöntemleri izleyebilme |
6 | İleri düzey mekânsal analizleri yapabilme |
7 | Farklı alanlardaki yeni bilgi ve teknolojik araç ve yöntemlerden coğrafi çevre analizleri için yararlanabilme |
8 | Mekânsal analizler için istatistik teknikleri etkili bir şekilde kullanabilme |
9 | İklim değişmeleri konusunda yeni bilgi ve teknolojilerden yararlanarak yeni araştırmalar yapabilme.. |
10 | Bugünkü coğrafi çevre özelliklerinin gelişimini bilmek ve bu bilgilerle çevre sorunlarına bilinçli yaklaşıp çözümler üretebilme |
11 | Çok disiplinli takım çalışmasını yürütebilme |
12 | Bireysel çalışma becerisi ve bağımsız karar verebilme yetisine sahip olarak fikirlerini sözlü ve yazılı ifade edebilme |
13 | Mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olarak tez hazırlayabilme |
14 | Çok disiplinli takım çalışmasını yürütebilme |
15 | Coğrafi Bilgi Sistemleri ve diğer coğrafi teknolojilerin temel prensiplerini kavrayabilme |
16 | Harita Okuma |
17 | Yer bilimleri alanında disiplinler arası çalışma yetisi kazanma |
18 | İleri düzey mekansal analizleri yapabilme |
1. Dönem | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
DBSDG-I | Türkçe | Dış Bırım Seçmelı Ders Grubu - I | Seçmeli | - | - | - | - | |
SOECO7013 | Türkçe | Türkıye'de Kentleşme | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO7017 | Türkçe | Uluslararası Nüfus Hareketlerı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO7037 | Türkçe | Turızm Etığı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOSEM7000 | Türkçe | Semıner Çalışması | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOTEZ9000 | Türkçe | Tez Çalışması (Danışmanlık) | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOUZD8000 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı | Zorunlu | 8 | - | - | - | |
Toplam | 23 | 0 | 0 | |||||
2. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
DBSDG-II | Türkçe | Dış Bırım Seçmelı Ders Grubu - II | Seçmeli | - | - | - | - | |
SBONR6000 | Türkçe | Tez Önerısı | Zorunlu | - | - | - | - | |
SOUZD8000 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı | Zorunlu | 8 | - | - | - | |
Toplam | 8 | 0 | 0 | |||||
3. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SOSEM7000 | Türkçe | Semıner Çalışması | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
Toplam | 3 | 0 | 0 | 5 | ||||
Mufredat Kapanan Dersler | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SECİÖ6011 | Türkçe | Uluslararası Nüfus Hareketlerı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SECİÖ6013 | Türkçe | Türkıye’de Kentleşme | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
SECİÖ6015 | Türkçe | Turızm Etığı | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
SECİÖ6017 | Türkçe | Türkıye’nın Enerjı Kaynakları ve Türkıye’nın Enerjı Polıtıkaları | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO7001 | Türkçe | Jeomorfolojık Harıtalama | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO7011 | Türkçe | Alüvyal Jeomorfolojı Uygulamaları | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SECİÖ6004 | Türkçe | Fotojeomorfolojı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SECİÖ6006 | Türkçe | Paleocoğrafya | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SECİÖ6008 | Türkçe | Türkıye İklımı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SECİÖ6012 | Türkçe | Jeoarkeolojı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SECİÖ6014 | Türkçe | Türkıye Bıtkı Coğrafyası | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SECİÖ6016 | Türkçe | Türkıye’de Nüfus Hareketlerı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SECİÖ6018 | Türkçe | Kent İçı Arazı Kullanımı | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
SECİÖ6022 | Türkçe | Kentsel Yeşıl Alanlar | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SECİÖ6024 | Türkçe | Alternatıf Turızm | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
SOBYT7000 | Türkçe | Bılımsel Araştırma ve Yayın Teknıklerı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO7002 | Türkçe | Türkıye İklımı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO7004 | Türkçe | Türkıye’de Nüfus Hareketlerı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO7008 | Türkçe | Kent İçı Arazı Kullanımı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO7012 | Türkçe | Türkıye Bıtkı Coğrafyası | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO7014 | Türkçe | Alternatıf Turızm | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
SOECO7032 | Türkçe | Fotojeomorfolojı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO7034 | Türkçe | Paleocoğrafya | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO7036 | Türkçe | Jeoarkeolojı | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
SOECO8018 | Türkçe | Alternatıf Turızm | Zorunlu | 3 | - | - | 5 | |
SOENS7002 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı II | Zorunlu | 8 | - | - | - | |
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SOENS7011 | Türkçe | Tez Çalışması I | Zorunlu | 3 | - | - | 20 | |
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SOENS7004 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı IV | Zorunlu | 8 | - | - | - | |
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SOENS7005 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı V | Zorunlu | 8 | - | - | - | |
SOENS7013 | Türkçe | Tez Çalışması III | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
SOENS7006 | Türkçe | Uzmanlık Alan Dersı VI | Zorunlu | 8 | - | - | - | |
SOENS7014 | Türkçe | Tez Çalışması IV | Zorunlu | 3 | - | - | - |