Amaç: İlköğretimde görev alacak Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni adaylarına, bir yandan din kültürü ve ahlak bilgisi diğer yandan öğretmenlik formasyonuyla ilgili temel bilgi, beceri, davranış ve alışkanlıkları kazandırmaktır. Hedef: Programda; öğrenim süresi esnasında öğrencilere Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi eğitimi ile ilgili konularda perspektif kazandırmak, öğretmenlik mesleğine çağdaş bir eğitim anlayışıyla sahip olmalarını sağlamak ve Türk Millî Eğitiminin genel amaçları doğrultusunda ülkemizin ve Milli Eğitim Bakanlığının ihtiyaç duyduğu nitelikli öğretmen yetiştirmek hedeflenmektedir.
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenliği, Lisans Derece
Lise mezunu olmak ve üniversite sınavına göre yerleştirilmiş olmak.
Türkiyedeki ve yabancı ülkelerdeki yükseköğretim kurumlarından Van Yüzüncü Yıl Üniversitesine yatay geçiş yapmak isteyen öğrenciler için Yükseköğretim Kurumlarında Ön Lisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yandal ile Kurumlararası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik ile Üniversitemiz Senatosunun belirlediği yatay geçişlerle ilgili Değerlendirme Şartları uygulanır. Meslek Yüksekokullarından mezun olanların, bitirdikleri alanların devamı niteliğindeki lisans programlarına dikey geçişleri için Meslek Yüksekokulları ve Açık Öğretim Ön Lisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Devamları Hakkındaki Yönetmelik hükümleri uygulanır.
Öğrenci 4 yıllık eğitimi sonunda yüksek öğretimde Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenliği alanında 240 AKTS kredilik birinci aşama derece sistemine tabidir. Dereceyi alabilmek / programı tamamlamak için akademik yıl sonunda yapılması gereken veya programın tamamlanmasını müteakip özel bir dönem sonu sınavı veya final sınav dönemi yoktur. Bununla birlikte, her yarıyıl sonunda genellikle dönemin hemen bitişini müteakip iki hafta süreli dönem sonu sınavları vardır. Ayrıca, mezuniyet için öğrencinin 2 dönem okullarda uygulama yapmış olması gerekmektedir.
Dînin özgün ve evrensel değerleri hakkında akademik prensiplere uygun, toplumun ihtiyaçlarıyla uyumlu bilgi üreten, bu bilgileri İslâmî değerlere ve çağın ihtiyaçlarına uygun biçimde yorumlayan, bireyin ruh sağlığı ve toplumun huzuru için doğru ve etkin biçimde aktaran ve bunları tarihî ve kültürel kimliğimizin korunup geliştirilmesi doğrultusunda yayan, gerek ulusal gerekse uluslararası düzeyde öncü ve nitelikli bir yükseköğretim bölümü olmayı hedefliyoruz. Amacımız, dîni, temel kaynaklarından hareketle objektif şekilde öğrenen; özgün düşünce üretebilen; bilginin öğrenilmesi, uygulanması ve yayılmasını ilke edinen; ülkesini, milletini, insanlığı ve mesleğini seven; ahlâkî, kültürel ve sosyal değerlere bağlı; topluma ve insanlığa yararlı olma idealini özümsemiş; meslekî açıdan yetkin ve özgüvenli öğretmenler yetiştirmektir.
Bölümün anabilim dallarından mezun olanlar, akademik kariyerlerine devam edebilirken, Milli Eğitim Bakanlığı na bağlı devlet ve özel okullarda öğretmen olarak çalışabilmektedirler.
Programı başarılı bir şekilde tamamlayan öğrenci Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Eğitimi alanında veya bu alandan öğrenci kabul eden diğer bilim dallarında yüksek lisans ve doktora derecelerine de başvuruda bulunabilir.
Öğrencinin başarı notu, yarıyıl içi değerlendirmeleri ve yarıyıl sonu sınavından oluşur. Yarıyıl içi değerlendirmeleri, en az bir ara sınav, ödev, uygulama ve diğer değerlendirmelerden oluşur. Yarıyıl içi değerlendirmelerinin başarı notuna katkısı %40, yarıyıl sonu sınavının başarı notuna katkısı %60tır.
Öğrenci 4 yıllık eğitimi sonunda 240 AKTS kredisine sahip olmalıdır. Öğrencinin hiçbir dersten kalmamış olması gerekmektedir. Kümülatif Ortalama 4.00 üzerinden 2.00 olmalıdır.
Tam Zamanlı
Bölüm Kor. Dr. Öğr. Üyesi Muhammet Nasih ECE hermesece2009@hotmail.com
İlahiyat Fakültesinde 8 Profesör, 4 Doçent, 21 Dr. Öğr. Üyesi, 11 Öğrt. Görevlisi, 15 Arş. Görevlisi bulunmaktadır. Fakülte, bir ana binadan oluşmaktadır. Bu binalarda idari ve teknik hizmet üniteleri, derslikler, bilgisayar sınıfı, seminer salonları,internet salonları, öğretim elemanları odaları, kantin , Kütüphane ve Bilgi İşlem Merkezi ve mescit bulunmaktadı
1 | İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi eğitimi alanındaki eğitim problemlerini tanımlar, modeller ve çözer |
2 | İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi eğitimi alanında tanımlanmış bir hedef doğrultusunda bir süreci çözümler ve tasarlar. |
3 | Eğitim uygulamaları için gerekli çağdaş teknikleri ve hesaplama araçlarını kullanır. |
4 | Eğitim uygulamalarında disiplin içi ve disiplinler arası takım çalışması yapar. |
5 | İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi eğitimi alanında verileri çözümler, özel öğretim yöntemlerini uygular, sosyolojik ve psikolojik perspektif kazanır ve toplumsal olayları yorumlar. |
6 | Din ve Ahlak ile ilgili bilgileri kazanır ve İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi eğitiminde kullanır. |
7 | Eğitim uygulamalarında bağımsız davranır, inisiyatif kullanır ve yaratıcı davranış sergiler. |
8 | Yaşam boyu öğrenme davranışı kazanır |
9 | Sözlü ve yazılı iletişim becerileri kazanır |
1. Dönem | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
.UNVIT001 | Türkçe | (O) ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILÂP TARİHİ-I | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
.UNVTD005 | Türkçe | (O) TÜRKÇE-I (YAZILI ANLATIM) | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
.UNVYD003 | Türkçe | (O) YABANCI DİL-I | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA101 | Türkçe | (Z) TEMEL DİNİ BİLGİLER-I | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA103 | Türkçe | (Z) ARAPÇA-I | Zorunlu | 4 | - | - | - | |
ILIDA105 | Türkçe | (Z) PSİKOLOJİYE GİRİŞ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA107 | Türkçe | (Z) EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA109 | Türkçe | (Z) KUR'AN OKUMA BİLGİ VE BECERİSİ-I | Zorunlu | 4 | - | - | - | |
ILIDA111 | Türkçe | (Z) HZ.MUHAMMED'İN HAYATI-I | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
UNVIT0001 | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
UNVTD0005 | Türkçe | TÜRK DİLİ I | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
UNVYD0003 | Türkçe | YABANCI DİL I | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
Toplam | 28 | 0 | 0 | 6 | ||||
2. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
ILIDA102 | Türkçe | (Z) TEMEL DİNİ BİLGİLER-II | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA104 | Türkçe | (Z) ARAPÇA-II | Zorunlu | 4 | - | - | - | |
ILIDA106 | Türkçe | (Z) SOSYOLOJİYE GİRİŞ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA108 | Türkçe | (Z) EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA110 | Türkçe | (Z) FELSEFEYE GİRİŞ | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
ILIDA112 | Türkçe | (Z) KUR'AN OKUMA BİLGİ VE BECERİSİ-II | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA114 | Türkçe | (Z) HZ.MUHAMMED'İN HAYATI-II | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
UNVIT0002 | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ II | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
UNVTD0006 | Türkçe | TÜRK DİLİ II | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
UNVYD0004 | Türkçe | YABANCI DİL II | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
Toplam | 22 | 0 | 0 | 7 | ||||
3. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
.UNVBG007 | Türkçe | (O) BİLGİSAYAR-I | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA201 | Türkçe | (Z) DİN PSİKOLOJİSİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA203 | Türkçe | (Z) İSLAM TARİHİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA205 | Türkçe | (Z) FIKIH | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA207 | Türkçe | (Z) KUR'AN OKUMA BİLGİ VE BECERİSİ-III | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA209 | Türkçe | (Z) HZ. MUHAMMED’İN HADİSLERİ VE ÖĞRETİLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA211 | Türkçe | (Z) ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA213 | Türkçe | (Z) ARAPÇA-III | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA215 | Türkçe | (S) DİNİ METİNLERDE AHLAK | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA217 | Türkçe | (S) OSMANLI TÜRKÇESİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA219 | Türkçe | (S) GÜNCEL DİNİ KONULAR | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA221 | Türkçe | (S) İSLAM MEDENİYETİ VE KURUMLARI | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA223 | Türkçe | (S) İSLAM’DA MİSTİK DÜŞÜNCE | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA225 | Türkçe | (S) İSLÂM MEDENİYETİ TARİHİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA227 | Türkçe | (S) ÇOCUK VE DİN | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA229 | Türkçe | (S) İSLAM EĞİTİM TARİHİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ÜNVOD2003 | Türkçe | ÜNİVERSİTE ORTAK DERS | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
Toplam | 34 | 0 | 0 | |||||
4. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
.UNVBG008 | Türkçe | (O) BİLGİSAYAR-II | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA202 | Türkçe | (Z) DİN SOSYOLOJİSİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA204 | Türkçe | (Z) KUR’AN OKUMA BİLGİ VE BECERİSİ-IV | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA206 | Türkçe | (Z) TEFSİR-I | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA208 | Türkçe | (Z) ARAPÇA-IV | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA210 | Türkçe | (Z) İSLAMDA SANAT VE ESTETİK | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA212 | Türkçe | (Z) İSLAMİ TÜRK EDEBİYATI | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA214 | Türkçe | (Z) TÜRK EĞİTİM TARİHİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA216 | Türkçe | (Z) ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA218 | Türkçe | (S) HADİS | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA220 | Türkçe | (S) KUR’AN’A ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA222 | Türkçe | (S) ÇAĞDAŞ İSLAM DÜŞÜNCESİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA224 | Türkçe | (S) GÜNÜMÜZ İNANÇ PROBLEMLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA226 | Türkçe | (S) EĞİTİMDE YENİ YÖNTEMLER | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA228 | Türkçe | (S) TASAVVUF KLASİKLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | 2 | |
Toplam | 30 | 0 | 0 | 2 | ||||
5. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
ILIDA301 | Türkçe | (Z) İSLAM AHLAK FELSEFESİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA303 | Türkçe | (Z) KUR’AN OKUMA BİLGİ VE BECERİSİ-V | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA305 | Türkçe | (Z) KELAM | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA307 | Türkçe | (Z) TEFSİR-II | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA309 | Türkçe | (Z) İSLAM MEZHEPLERİ TARİHİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA311 | Türkçe | (Z) ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
ILIDA313 | Türkçe | (Z) SINIF YÖNETİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA315 | Türkçe | (S) SOSYAL PROBLEMLER VE DİN | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA317 | Türkçe | (S) GÜNÜMÜZ FIKIH PROBLEMLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA319 | Türkçe | (S) DİNÎ MUSİKİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA321 | Türkçe | (S) DİN EĞİTİMİ TARİHİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA323 | Türkçe | (S) İSLÂM FELSEFESİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA325 | Türkçe | (S) ÇAĞDAŞ İSLAM DÜŞÜNCESİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
Toplam | 27 | 0 | 0 | |||||
6. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
ILIDA302 | Türkçe | (Z) DİN FELSEFESİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA304 | Türkçe | (Z) KUR’AN OKUMA BİLGİ VE BECERİSİ-VI | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA306 | Türkçe | (Z) YAŞAYAN DÜNYA DİNLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA308 | Türkçe | (Z) TASAVVUF VE DEĞERLER EĞİTİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA310 | Türkçe | (Z) DİNİ HİZMET UYGULAMALARI | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA312 | Türkçe | (Z) HADİS | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA314 | Türkçe | (Z) ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
ILIDA316 | Türkçe | (S) DİN ÖĞRETİMİNDE KUR’AN KISSALARI | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA318 | Türkçe | (S) DİNİ İLETİŞİM VE REHBERLİK | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA320 | Türkçe | (S) EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA322 | Türkçe | (S) ÇAĞDAŞ İSLAM MEZHEPLERİ VE DİNİ AKIMLAR | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
Toplam | 23 | 0 | 0 | |||||
7. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
ILIDA401 | Türkçe | (Z) DİN EĞİTİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA403 | Türkçe | (Z) ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II | Zorunlu | 2 | 2 | - | - | |
ILIDA405 | Türkçe | (Z) KUR'AN'DA ANA TEMALAR | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA407 | Türkçe | (Z) REHBERLİK | Zorunlu | 3 | - | - | - | |
ILIDA409 | Türkçe | (Z) ÖZEL EĞİTİM | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA411 | Türkçe | (Z) OKUL DENEYİMİ | Zorunlu | 1 | 4 | - | - | |
ILIDA413 | Türkçe | (S) İSLAM TASAVVUFU VE EKOLLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA415 | Türkçe | (S) DİNİ DANIŞMANLIK VE REHBERLİK | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA417 | Türkçe | (S) TÜRKİYE'DEKİ DİNİ AKIMLAR | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA419 | Türkçe | (S) ÇEVRE VE DİN | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA421 | Türkçe | (Z) OKUL DENEYİMİ | Zorunlu | 1 | 4 | - | - | |
Toplam | 21 | 10 | 0 | |||||
8. Dönem | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
ILIDA402 | Türkçe | (Z) BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA404 | Türkçe | (Z) KUTSAL METİNLER BAĞLAMINDA KÜLTÜRLER ARASI DİN ÖĞRETİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA406 | Türkçe | (Z) OSMANLICA | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA408 | Türkçe | (Z) ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Zorunlu | 2 | 6 | - | - | |
ILIDA410 | Türkçe | (Z) TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA412 | Türkçe | (Z) BİTİRME ÖDEVİ | Zorunlu | 1 | 2 | - | - | |
ILIDA414 | Türkçe | (S) DİNİ İLETİŞİM | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA416 | Türkçe | (S) SOSYAL DEĞİŞME VE DİN | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA418 | Türkçe | (S) DİVAN EDEBİYATI | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA420 | Türkçe | (S) EĞİTİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA422 | Türkçe | (Z) DİNİ İLETİŞİM | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
ILIDA426 | Türkçe | Türk Eğıtım Sıstemı ve Okul Yönetımı | Zorunlu | 2 | - | - | 3 | |
Toplam | 23 | 8 | 0 | 3 | ||||
ÜNVOD2003 - ÜNİVERSİTE ORTAK DERS | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
UNVOD2021 | Türkçe | MANTIK | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
UNVOD2123 | Türkçe | VARLIK VE İNANÇ | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
UNVOD2575 | Türkçe | Hıtabet ve Etkılı Sunum Teknıklerı | Seçmeli | 2 | - | - | 2 | |
Mufredat Kapanan Dersler | ||||||||
Ders Kodu | Dersin Sunulduğu Dil | Ders Adı | Ders Türü | D | U | L | AKTS | Rapor |
ÜNVIT001 | Türkçe | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
.UNVIT002 | Türkçe | (O) ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILÂP TARİHİ-II | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
.UNVTD006 | Türkçe | (O) TÜRKÇE-II (SÖZLÜ ANLATIM) | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
.UNVYD004 | Türkçe | (O) YABANCI DİL-II | Zorunlu | 2 | - | - | - | |
DİNSEÇHAVUZ-N.Ö. | Türkçe | 2013-2014/GÜZDİNSEÇMELİ(N.Ö.) | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
ILIDA/2.SINIF.NÖ. | Türkçe | 2014-2015-GÜZ-2.SINIF-DİKAB | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
ILIDA/2015-2016-2.NÖ | Türkçe | 2015-2016-GÜZ-2.SINIF-DİKAB(N.Ö.) | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
DİNSEÇHAVUZ-N.Ö- | Türkçe | 2013-2014/BAHARDİNSEÇMELİ(N.Ö.) | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
ILIDA/2.SINIF/NÖ. | Türkçe | 2014-2015-BAHAR-2.SINIF-DİKAB | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
ILIDA/2015-2016-3.NÖ | Türkçe | 2015-2016-GÜZ-3.SINIF-DİKAB(N.Ö.) | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
ILIDA/3.SINIF.NÖ. | Türkçe | 2014-2015-GÜZ-3.SINIF-DİKAB | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
ILIDA/3.SINIF/NÖ. | Türkçe | 2014-2015-BAHAR-3.SINIF-DİKAB | Seçmeli | 2 | - | - | - | |
ILIDA/2015-2016-4.NÖ | Türkçe | 2015-2016-GÜZ-4.SINIF-DİKAB(N.Ö.) | Seçmeli | 2 | - | - | - |