GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
SBONR6000 Tez Önerisi Ders 2 3 10,00

Yüksek Lisans



Tez konusunun belirlenmesi



1 Alanı ile ilgili çalışmalarda araştırma yöntemlerini kullanabilmede üst düzey beceriler kazanmış olma.
2 Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunların çözümünde stratejik karar verme süreçlerini kullanarak işlevsel etkileşim kurabilme.
3 Alanına yenilik getiren, yeni bir düşünce, yöntem, tasarım ve/veya uygulama geliştirebilme ya da bilinen bir düşünce, yöntem, tasarım ve/veya uygulamayı farklı bir alana uygulayabilme, özgün bir konuyu araştırabilme, kavrayabilme, tasarlayabilme, uyarlayabilme ve uygulayabilme.
4 Bilgi ve becerilerini aktarmada bilişim ve iletişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanır.
5 Yaşamın her alanında etik kurallara uygun davranma sorumluluğu taşır.

Birinci Öğretim


Yok


Yok


Tez konusunun belirlenmesi için literatür tarama


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 literatür tarama
2 literatür tarama
3 literatür tarama
4 literatür tarama
5 literatür tarama
6 literatür tarama
7 literatür tarama
8 literatür tarama
9 literatür tarama
10 literatür tarama
11 literatür tarama
12 literatür tarama
13 tez konusunun belirlenmesi
14 tez konusunun belirlenmesi

Tez konusuna uygun literatür



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Rapor Sunma 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Rapor Sunma 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 50
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 50

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Makale Kritik Etme 5 20 100
Okuma 5 30 150
Toplam İş Yükü (saat) 250

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12
ÖÇ 1 3 3 3 4 5 5 5 5 4 5 5 5
ÖÇ 2 2 4 4 5 5 5 5 5 5 5 5 5
ÖÇ 3 3 4 3 5 5 5 4 5 5 4 4 5
ÖÇ 4 5 4 4 5 5 5 5 5 5 5 5
ÖÇ 5 5 4 4 5 5 5 5 5 5 4 5 5
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek