| Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|
| EMFMT7024 | Analiz Öğretimi | Ders | 1 | 2 | 5,00 |
Yüksek Lisans
Türkçe
Öğrencilerin Analiz Dersi Öğretim Yöntem ve Yaklaşımlarını tanımalarını ve uygulama yapabilmelerini, analiz dersindeki kavramlara yönelik farklı öğrenme yöntemleri ve yaklaşımları hakkında literatürde analiz öğrenimine yönelik yapılmış çalışmalardan da yararlanarak bilgi edinmelerini, bu bağlamda analiz öğrenme ortamlarını ve bu öğrenme ortamında kullanılabilecek farklı öğrenme araçlarını tanımalarını ve bunları aktif olarak kullanmalarını sağlayacak deneyimi ve çalışma disiplinini edinmelerini sağlamaktır.
Prof. Dr. Tunay Bilgin
| 1 | Analizin temel kavramlarını i kavrar, |
| 2 | Analiz konularına yönelik farklı öğrenme yöntemleri ve yaklaşımları hakkında bilgi edinir |
| 3 | Analiz konularında öğrenme ortamları tasarlar |
| 4 | Analiz konularında etkinlikler hazırlar |
| 5 | Analiz öğretiminde yararlanılabilecek araçları aktif kullanır |
| 6 | Analiz öğrenme ortamında kullanılabilecek farklı öğrenme araçları geliştirir |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Analiz öğretiminde temel kavramlar, Analizdeki kavramların oluşturulmasına yönelik literatürdeki yaklaşımlar, Analiz öğretimindeki kavramların oluşturulmasına yönelik uygun öğrenme ortamlarının tasarlanması Analiz öğretimindeki kavramlara yönelik etkinlikler
| Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
|---|---|---|---|
| 1 | Analiz öğretiminde temel kavramların tartışılması | ||
| 2 | Analiz öğretimine yönelik literatür taraması | ||
| 3 | Analiz deki kavramların öğretimine yönelik literatürdeki yaklaşımların birbiriyle karşılaştırılması | ||
| 4 | literatürdeki yaklaşımların farklı yönlerin ortaya çıkarılması | ||
| 5 | Analiz öğretimi için tasarlanmış öğrenme ortamlarının araştırılması | ||
| 6 | Analiz öğretimi için tasarlanmış öğrenme ortamlarının araştırılması | ||
| 7 | Analiz öğretimindeki kavramların oluşturulmasına yönelik farklı yaklaşımlar ortaya konulması | ||
| 8 | Ara sınav, örnek uygulamalar | ||
| 9 | Analiz öğretimindeki kavramların oluşturulmasına yönelik uygun öğrenme ortamlarının tasarlanması | ||
| 10 | Etkinlik hazırlama ve sunma | ||
| 11 | Etkinlik hazırlama ve sunma | ||
| 12 | Etkinlik hazırlama ve sunma | ||
| 13 | Etkinlik hazırlama ve sunma | ||
| 14 | Etkinlik hazırlama ve sunma | ||
| 15 | Final Sınavı |
1. Altun,Murat,2008,liselerde matematik Öğretimi,Erkam Matbaası 2. Balcı M., 2016. Matematik Analiz Cilt:2, 11. Baskı, Seçkin Yayıncılık, Ankara.
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
|---|---|---|
| Ara Sınav | 1 | 100 |
| Toplam | 100 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
| Final Sınavı | 1 | 100 |
| Toplam | 100 | |
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | |
Yok
| Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
|---|---|---|---|
| Ara Sınav | 1 | 10 | 10 |
| Final Sınavı | 1 | 10 | 10 |
| Derse Katılım | 14 | 4 | 56 |
| Bireysel Çalışma | 14 | 4 | 56 |
| Toplam İş Yükü (saat) | 132 | ||
| PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 | PÇ 17 | PÇ 18 | |
| ÖÇ 1 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 1 |
| ÖÇ 2 | 3 | 3 | 4 | 3 | 5 | 3 | 5 | 3 | 3 | 5 | 5 | 3 | 5 | 4 | 2 | 3 | 3 | 5 |
| ÖÇ 3 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 |
| ÖÇ 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 |
| ÖÇ 5 | 4 | 5 | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 |
| ÖÇ 6 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 3 | 4 | 5 | 4 | 4 |