Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
EMFMT7000 | Matematik Eğitiminde Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri | Ders | 1 | 2 | 5,00 |
Yüksek Lisans
Bu dersin bazı amaçları, temel kavramları ve bunların özelliklerini hatırlatmak, sıkça karşılaşılan kavram yanılgılarını algılatmak, kavram yanılgılarını incelemek ve belirlemek,matematik müfredatındaki belli başlı kavramlarla ilgili kavram yanılgılarının çözümünü geliştirmektir.
Doç. Dr. Murat CANCAN
1 | The purpose of this course is to ensure the application of the proposed solutions according to new approaches in mathematics teaching of graduate students work |
2 | |
3 | |
4 | |
5 |
Yok
Yok
Matematiksel kavramlar, matematik müfredatındaki belirli kavramlar,sayılar ve kavram yanılgıları, geometri ve kavram yanılgıları,ölçme ve kavram yanılgıları,kavram yanılgılarına sebep olan faktörler,kavram yanılgılarını önleme.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | The purpose of this course is to ensure the application of the proposed solutions according to new approaches in mathematics teaching of graduate students work | ||
2 | |||
3 | |||
4 | |||
5 | |||
6 | |||
7 | |||
8 | |||
9 | |||
10 | |||
11 | |||
12 | |||
13 | |||
14 | |||
15 | |||
16 |
Akkoç, H., 2006. Bilgisayar destekli matematik öğretimi: grafik analiz yaklaşımı, Toroslu kitaplığı, İstanbul.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 50 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 50 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 2 | 20 | 40 |
Final Sınavı | 3 | 20 | 60 |
Quiz | 1 | 25 | 25 |
Toplam İş Yükü (saat) | 125 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 | PÇ 17 | PÇ 18 | |
ÖÇ 1 | 1 | |||||||||||||||||
ÖÇ 2 | 2 | |||||||||||||||||
ÖÇ 3 | 3 | |||||||||||||||||
ÖÇ 4 | 4 | |||||||||||||||||
ÖÇ 5 | 5 |