GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
EMFMT7000 Matematik Eğitiminde Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri Ders 1 2 5,00

Yüksek Lisans



Bu dersin bazı amaçları, temel kavramları ve bunların özelliklerini hatırlatmak, sıkça karşılaşılan kavram yanılgılarını algılatmak, kavram yanılgılarını incelemek ve belirlemek,matematik müfredatındaki belli başlı kavramlarla ilgili kavram yanılgılarının çözümünü geliştirmektir.


Doç. Dr. Murat CANCAN


1 The purpose of this course is to ensure the application of the proposed solutions according to new approaches in mathematics teaching of graduate students work
2
3
4
5


Yok


Yok


Matematiksel kavramlar, matematik müfredatındaki belirli kavramlar,sayılar ve kavram yanılgıları, geometri ve kavram yanılgıları,ölçme ve kavram yanılgıları,kavram yanılgılarına sebep olan faktörler,kavram yanılgılarını önleme.


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 The purpose of this course is to ensure the application of the proposed solutions according to new approaches in mathematics teaching of graduate students work
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16

Akkoç, H., 2006. Bilgisayar destekli matematik öğretimi: grafik analiz yaklaşımı, Toroslu kitaplığı, İstanbul.



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 50
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 50

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 2 20 40
Final Sınavı 3 20 60
Quiz 1 25 25
Toplam İş Yükü (saat) 125

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15 PÇ 16 PÇ 17 PÇ 18
ÖÇ 1 1
ÖÇ 2 2
ÖÇ 3 3
ÖÇ 4 4
ÖÇ 5 5
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek