Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
SOECO8027 | Türkiye'de Göllerin Jeomorfolojisi | Ders | 1 | 1 | 5,00 |
Yüksek Lisans
Türkçe
Türkiye göllerinin oluşum ve Jeomorfolojik özelliklerini anlatmak, kavratmak.
Dr. Öğr.Ü. Halil ZORER
1 | Türkiye göllerinin oluşumlarını etkileyenjeomorfolojik faktörler ve oluşumları |
2 | Türkiye göllerinin ortam özellikleri |
3 | Göllerin çevresini nasıl etkilediği |
4 | Türkiye göllerinin Fiziki Coğrafya açısından önemi |
5 |
Yok
Yok
Türkiye göllerinin oluşumlarını anlatmak ve oluşumlarına göre sınıflandırmak. Jeomorfolojinin göl sularına ve canlı yaşamına ve yakın çevresine etkisi.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Türkiyedeki Göller | ||
2 | Türkiyedeki göllerin oluşumu | ||
3 | Jeomorfolojinin göl oluşumuna etkisi | ||
4 | Göllerin oluşum süreçleri | ||
5 | Göl oluşum yaşları ve jeolojik zamanlar | ||
6 | Fiziki Coğrafyada göllerin sınıflandırılması | ||
7 | Göl ortamları | ||
8 | Göl sularının özellikleri .Göl canlıları ve yaşam ortamları | ||
9 | Ara Sınav | ||
10 | Göllerin çevrelerine olumlu etkileri | ||
11 | Göllerin çevrelerine olumsuz etkileri | ||
12 | Genel değerlendirme | ||
13 | Uygulama- örnek gösterimi | ||
14 | Genel Değerlendirme | ||
15 | Genel Değerlendirme | ||
16 | Final Sınavı |
Erwin LAHN(Emin İLHAN)Türkiye Gölleri,Limnoloji (ders kitabı)Semra-Şükan
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 3 | 3 |
Final Sınavı | 1 | 3 | 3 |
Tartışma | 14 | 3 | 42 |
Gözlem | 14 | 3 | 42 |
Gösterme | 14 | 3 | 42 |
Rapor Hazırlama | 1 | 3 | 3 |
Toplam İş Yükü (saat) | 135 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | |
ÖÇ 1 | ||||||
ÖÇ 2 | ||||||
ÖÇ 3 | ||||||
ÖÇ 4 | ||||||
ÖÇ 5 |