GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
EBEPÖ7002 Program Değerlendirme Yaklaşımları Ders 1 2 5,00

Yüksek Lisans


Türkçe


Bu dersin amacı, öğrencilerin program geliştirme ve program değerlendirme arasındaki ilişkiyi kavramalarını sağlamak, program değerlendirme sürecini ve program değerlendirme sürecinde kullanılabilecek modelleri kavrayarak bir program değerlendirme çalışması yürütebilecek yeterliğe ulaştırmaktır.


Doç. Dr. Mecit ASLAN


1 Program geliştirme sürecini değerlendirme açısından analiz eder.
2 Program değerlendirme sürecini analiz eder.
3 Program değerlendirme modellerini açıklar.
4 Program değerlendirmeyle ilgili yapılan çalışmaları değerlendirir.

Birinci Öğretim


Bu dersin ön koşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.


[Yok]


Program geliştirme, program değerlendirme süreci, program değerlendirme yaklaşımları, program değerlendirme modelleri


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Program Geliştirme ve Değerlendirme Arasındaki İlişki
2 Program Geliştirme Süreci
3 Program Değerlendirme Süreci: Planlama Süreci
4 Program Değerlendirme Süreci: Uygulama Süreci
5 Program Değerlendirme Süreci: Değerlendirme Süreci
6 Program Değerlendirme Modelleri: Amaç Odaklı Program Değerlendirme Modelleri
7 Program Değerlendirme Modelleri:Yönetim Odaklı Program Değerlendirme Modelleri
8 Program Değerlendirme Modelleri:Uzman Odaklı Program Değerlendirme Modelleri
9 Program Değerlendirme Modelleri:Tüketici Odaklı Program Değerlendirme Modelleri
10 Program Değerlendirme Modelleri:Katılımcı Odaklı Program Değerlendirme Modelleri
11 Program Değerlendirme Modelleri:Diğer Program Değerlendirme Modelleri
12 Program Değerlendirme Modellerinin Karşılaştırılması
13 Program Değerlendirme Çalışmalarının Değerlendirilmesi
14 Program Değerlendirme Çalışmalarının Değerlendirilmesi



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 50
Rapor 1 50
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 20 20
Final Sınavı 1 35 35
Derse Katılım 14 3 42
Bireysel Çalışma 1 28 28
Toplam İş Yükü (saat) 125

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13
ÖÇ 1 2 4 2 2 5 3 3 3 5 2 3 3 5
ÖÇ 2 4 2 2 5 3 5 3 2 5 3 2 5 4
ÖÇ 3 5 2 2 3 2 2 3 2 5 4 5 5 2
ÖÇ 4 4 3 2 5 3 5 2 3 2 5 4 5 5
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek