Ders Öğretim Planı
| Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Türü |
Yıl |
Yarıyıl |
AKTS |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
Yüksek Lisans
| 1 |
Dil Düşünce İlişkisini kavramak |
| 2 |
Çok hızlı bir şekilde gelişen dilin ihtiyaçlarını karşılamada fikir sahibi olur. |
| 3 |
Vezin ve hareke değişikliği sonucunda ortaya çıkan yeni anlamların özelliklerini kavrar. |
[Yok]
| Hafta |
Teorik |
Uygulama |
Laboratuvar |
| 1 |
Genel Olarak kavram ve terim |
|
|
| 2 |
Dil-söz ayrımı |
|
|
| 3 |
Genel Dilbilime Giriş |
|
|
| 4 |
Arap Dil ilminde terim |
|
|
| 5 |
ilmu'l-luğa ile ilgili kavramlar |
|
|
| 6 |
fıkhul luğa ile ilgili temel kavramlar |
|
|
| 7 |
genel değerlendirme |
|
|
| 8 |
Arap Dilinin Terim Üretme imkanları |
|
|
| 9 |
Karşılaştırmalı Dilbilim |
|
|
| 10 |
Eleştiriye Dair Kavramlar |
|
|
| 11 |
Yeni Kavramlar Üzerin |
|
|
| 12 |
Basra ve Kufe ekollerin kavramları |
|
|
| 13 |
modern Dilbilimciler Üzerine Okumalar |
|
|
| 14 |
genel değerlendirme |
|
|
| 15 |
|
|
|
| 16 |
|
|
|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
| Ara Sınav |
1 |
100 |
|
Toplam
|
100
|
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
Adet |
Değer |
| Final Sınavı |
1 |
100 |
|
Toplam
|
100
|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri |
40
|
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri |
60
|
| Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi (saat) |
Toplam İş Yükü (saat) |
| Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
| Final Sınavı |
1 |
2 |
2 |
| Derse Katılım |
14 |
2 |
28 |
| Seminer |
14 |
2 |
28 |
| Makale Yazma |
14 |
3 |
42 |
| Sözlü Sınav |
14 |
2 |
28 |
|
Toplam İş Yükü (saat)
|
129
|
|
PÇ 1 |
PÇ 2 |
PÇ 3 |
PÇ 4 |
PÇ 5 |
PÇ 6 |
| ÖÇ 1 |
2
|
2
|
2
|
3
|
3
|
3
|
| ÖÇ 2 |
|
|
|
|
|
|
| ÖÇ 3 |
|
|
|
|
|
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek