Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
FBFMT7090 | Topoloji II | Ders | 1 | 2 | 5,00 |
Yüksek Lisans
Matematik bölümünde öğrenim gören öğrencilerin, teorik derslerine temel teşkil eden topolojik uzaylardaki sayılabilirlik, kompaktlık ayırma aksiyomları gibi kavramlar hakkında bilgi kazandırma
Yrd. Doç. Dr. Murat Cancan
1 | |
2 | |
3 | |
4 | |
5 | |
6 | Matematiği, Matematik sistemlerini aksiyomatik bir düzen içinde kurulup incelenmesi olarak yorumlayıp, aksiyomların oluşturma ve kullanma biçimlerini aktarma. |
Yok
Yok
Taban, alt taban. - Birinci ve ikinci sayılabilir uzay, Ayırma Aksiyomları Kompakt uzaylar, Çarpım Uzayları, Sayılabilirlik Bağlantılı uzaylar.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Cebirsel yapılar,Gruplar,Halkalar,Tamlık Bölgesi,iyi sıralı kümeler,sonlu ve sonsuz kümeler,sayılabilirlik,Doğal Sayılar ,Tümevarım,Tamsayılar,Temel Özellikler,Rasyonel sayılar Reel sayılar. | ||
2 | |||
3 | |||
4 | |||
5 | |||
6 | |||
7 | |||
8 | |||
9 | |||
10 | |||
11 | |||
12 | |||
13 | |||
14 | |||
15 | |||
16 |
Bourbaki, N. General To
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Uygulama/Pratik | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 50 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 50 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Final Sınavı | 3 | 20 | 60 |
Quiz | 2 | 20 | 40 |
Uygulama/Pratik | 1 | 25 | 25 |
Toplam İş Yükü (saat) | 125 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | |
ÖÇ 1 | 4 | 1 | 2 | 2 | 4 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
ÖÇ 2 | 3 | 1 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
ÖÇ 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
ÖÇ 4 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 |
ÖÇ 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 3 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 |
ÖÇ 6 |