Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
FBUZD8001 | Uzmanlık Alan Dersi | Ders | 1 | 2 | 10,00 |
Yüksek Lisans
Türkçe
Manage and lead the process of thesis. To equip the graduate student with information and experience in the field in which the advisor studies, ethical and study discipline and ability to monitor and assess current literatüre
Department Lecturers
1 | Tez konusunda edindiği bilgileri uzmanlık düzeyinde değerlendirebilme, geliştirebilme ve bunları kullanabilme becerisi |
2 | Tez konusu ile ilgili verilerin toplanması, değerlendirilmesi, yayımlanması aşamalarında bilimsel ve etik değerleri gözetebilme. |
3 | Bilgiye gereksinim duyma ve aradığı bilgiye ulaşabilme becerisi |
4 | Tez konusundaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilme becerisi |
5 | Tez konusundaki bir sorunu çözmek için yöntem kurgulayabilme, geliştirebilme, sonuçları değerlendirebilme becerisi |
6 | Tez konusundaki uygulamalarda karşılaşacağı karmaşık durumlarda yeni yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözebilme becerisi |
None
Discussion Question and Answer Observation Field Trip Team/Group Work Role Play Preparing and/or Presenting Reports Demonstration Experiment Drill and Practice Case Study Problem Solving Brain Storming Project Design/Management Other
Students determine topics which they are interested, review the literature in that topics, plan the process of research, collect data, analyze, interpret them, draw conclusions, organize and report them.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Genel Bilgilendirme Toplantısı | ||
2 | Konunun Seçimi ve Tartışılması | ||
3 | Konunun Seçimi ve Tartışılması | ||
4 | Konunun Seçimi ve Tartışılması | ||
5 | Konunun Araştırılması ve Tartışılması | ||
6 | Konunun Araştırılması ve Tartışılması | ||
7 | Konunun Araştırılması ve Tartışılması | ||
8 | Konunun Araştırılması ve Tartışılması | ||
9 | Konunun Araştırılması ve Tartışılması | ||
10 | Konunun Araştırılması ve Tartışılması | ||
11 | Konunun Araştırılması ve Tartışılması | ||
12 | Konunun Araştırılması ve Tartışılması | ||
13 | Konunun Araştırılması ve Tartışılması | ||
14 | Konunun Araştırılması ve Tartışılması | ||
15 | Konunun Araştırılması ve Tartışılması | ||
16 | Konunun Araştırılması ve Tartışılması |
Articles, books etc. related to thesis topic
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Rapor Sunma | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Rapor Sunma | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
None
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Uygulama/Pratik | 16 | 2 | 32 |
Rehberli Problem Çözümü | 16 | 3 | 48 |
Alan Çalışması | 16 | 2 | 32 |
Beyin Fırtınası | 4 | 4 | 16 |
Makale Kritik Etme | 5 | 2 | 10 |
Bireysel Çalışma | 16 | 2 | 32 |
Okuma | 16 | 4 | 64 |
Rapor | 2 | 8 | 16 |
Toplam İş Yükü (saat) | 250 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 | |
ÖÇ 1 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
ÖÇ 2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
ÖÇ 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
ÖÇ 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
ÖÇ 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
ÖÇ 6 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |