Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
FBUZD8005 | Uzmanlık Alan Dersi | Ders | 3 | 6 | 10,00 |
Yüksek Lisans
Öğrencilerin tez sürecini yönetmek ve yönlendirmektir. Tez aşamasında olan öğrencilere danışman öğretim üyesinin çalıştığı bilimsel alandaki bilgi, görgü ve deneyimlerinin aktarılması, öğrencilere bilimsel etik ve çalışma disiplininin, güncel literatürü izleyebilme ve değerlendirebilme yeteneğinin kazandırılır.
Ana Bilim Dalı Öğretim Üyeleri
1 | Ability to assess, develop and use information on thesis topic acquired in specialty level |
2 | Ability to abide by scientific and ethical limits while gathering, evaluating and publishing data for thesis study. |
3 | Ability to acquire the data required. |
4 | Ability to present progress in thesis study in written, oral and visual manner. |
5 | Ability to design and develop techniques to solve problems in thesis study, ability to evaluate the outputs. |
6 | Ability to develop approach towards problems in thesis study and undertake responsibility. |
7 |
Yok
Anlatım Tartışma Soru-Yanıt Gözlem Alan Gezisi Takım/Grup Çalışması Rol Oynama/Dramatize Etme Rapor Hazırlama ve/veya Sunma Gösteri Deney Uygulama-Alıştırma Örnek Olay İncelemesi Sorun/Problem Çözme Beyin Fırtınası Proje Tasarımı/Yönetimi Diğer
Öğrenciler ilgilendikleri konuları belirler, bununla ilgili alanyazın taraması yapar, araştırma sürecini planlar, veri toplar, analiz eder, yorumlar, sonuçlar çıkarır, bulguları düzenler ve rapor haline getirir.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Genel Bilgilendirme Toplantısı | ||
2 | Konunun Seçimi ve Tartışılması | ||
3 | Konunun Seçimi ve Tartışılması | ||
4 | Konunun Seçimi ve Tartışılması | ||
5 | Konunun Araştırılması ve Tartışılması | ||
6 | Konunun Araştırılması ve Tartışılması | ||
7 | Konunun Araştırılması ve Tartışılması | ||
8 | Konunun Araştırılması ve Tartışılması | ||
9 | Konunun Araştırılması ve Tartışılması | ||
10 | Konunun Araştırılması ve Tartışılması | ||
11 | Konunun Araştırılması ve Tartışılması | ||
12 | Konunun Araştırılması ve Tartışılması | ||
13 | Konunun Araştırılması ve Tartışılması | ||
14 | Konunun Araştırılması ve Tartışılması | ||
15 | Konunun Araştırılması ve Tartışılması | ||
16 | Konunun Araştırılması ve Tartışılması |
Tez konusuyla ilgili makale, kitap vs. dökümanlar
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Rapor Sunma | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Rapor Sunma | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Uygulama/Pratik | 16 | 2 | 32 |
Rehberli Problem Çözümü | 16 | 3 | 48 |
Alan Çalışması | 16 | 2 | 32 |
Beyin Fırtınası | 4 | 4 | 16 |
Makale Kritik Etme | 5 | 2 | 10 |
Bireysel Çalışma | 16 | 2 | 32 |
Okuma | 16 | 4 | 64 |
Rapor | 2 | 8 | 16 |
Toplam İş Yükü (saat) | 250 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 | PÇ 17 | PÇ 18 | PÇ 19 | PÇ 20 | |
ÖÇ 1 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 |
ÖÇ 2 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 |
ÖÇ 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 |
ÖÇ 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 |
ÖÇ 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 |
ÖÇ 6 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 |
ÖÇ 7 |