Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
MFJEO2016 | Jeolojide Saha Uygulamaları | Ders | 2 | 4 | 3,00 |
Lisans
Türkçe
Bu derste öğrencilere farklı kayaç gruplarının, fay, kıvrım ve sedimanter yapıların tanıtılması amaçlanmaktadır.
Dr. Öğr. Üyesi Serkan ÜNER
1 | Arazide çalışma kurallarını öğrenir. |
2 | Pusula kullanımını öğrenir |
3 | Ana kayaç gruplarını bilir ve ayırt eder. |
4 | Düzlemsel ve çizgisel yapıları ölçebilir. |
5 | Arazide yaptığı ölçümleri yorumlayabilir. |
Yok
Yok
- Arazide çalışma kurallarının öğretilmesi - Pusula kullanımının öğretilmesi - Arazide kayaçların tanıtılması - Düzlemsel ve çizgisel yapıların tanıtılması
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Giriş | ||
2 | Saha Uygulaması | ||
3 | Saha Uygulaması | ||
4 | Saha Uygulaması | ||
5 | Saha Uygulaması | ||
6 | Saha Uygulaması | ||
7 | Saha Uygulaması | ||
8 | Ara sınav | ||
9 | Saha Uygulaması | ||
10 | Saha Uygulaması | ||
11 | Saha Uygulaması | ||
12 | Saha Uygulaması | ||
13 | Saha Uygulaması | ||
14 | Saha Uygulaması | ||
15 | |||
16 |
Önalan, M. 2000. Sahada Yerbilimi Çalışmaları. İstanbul Üniversitesi Yayını, 599s.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 2 | 2 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Derse Katılım | 13 | 6 | 78 |
Toplam İş Yükü (saat) | 82 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | |
ÖÇ 1 | 4 | 3 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 | 1 | 3 | 4 | 2 | 5 |
ÖÇ 2 | 4 | 3 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 | 1 | 2 | 4 | 2 | 5 |
ÖÇ 3 | 4 | 3 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 | 1 | 3 | 4 | 2 | 5 |
ÖÇ 4 | 4 | 3 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 | 1 | 3 | 4 | 2 | 5 |
ÖÇ 5 | 4 | 3 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 | 1 | 3 | 4 | 2 | 5 |