GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
KONHO4004 HALK OYUNLARI REPERTUARI II Ders 4 8 6,00

Lisans


Türkçe


bireylerin, eğitim hayatı boyunca öğrendikleri dans repertuvarını tekrar edip kalıcılığını ve başkalarına aktarımını sağlamak.


Necip ÇETİN


1 müzik ve halk oyunlarıyla bilinç, etkili iletişim kurabilme
2 kostümler ve kostümlerin tarihi hakkında bilgi edinme
3 ekip çalışması sonucunda paylaşmayı öğrenebilme


Yok


Yok


Türk Halk Oyunları türlerinin tanıtımı, tavır ve biçimleri, geleneksel halk oyunlarının hareketsel analizi, uygulama, yöresel tavrı taklit edebilme ve oyun öğrenimi sırasında hareketi kendi bedenine aktarma sistemlerini basamaklama.


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 zeybekler I repertuvarı
2 zeybekler I repertuvarı
3 zeybekler I repertuvarı
4 zeybekler I repertuvarı
5 halaylar I repertuvarı
6 halaylar I repertuvarı
7 ara sınav
8 halaylar I repertuvarı
9 halaylar I repertuvarı
10 kaşık ve karşılamalar I repertuvarı
11 kaşık ve karşılamalar I repertuvarı
12 kaşık ve karşılamalar I repertuvarı
13 kaşık ve karşılamalar I repertuvarı
14 kaşık ve karşılamalar I repertuvarı
15 genel tekrar
16 sınav

“Halk Oyunları”, Aydın Cengiz, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara 2002. “Türk Halk Oyunları”, Cemil Demirsipahi, İş Bankası Yayınları, Ankara, 1975 “Halk Oyunları El Kitabı”, Türker Eroğlu, Mars Basımevi, İstanbul, 1999



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Gösterme 8 13 104
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 6 1 6
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 6 1 6
Performans 2 16 32
Toplam İş Yükü (saat) 150

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15 PÇ 16
ÖÇ 1 4 4 4 4
ÖÇ 2 3 4 4 4
ÖÇ 3 4 3 4 4
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek