GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
UNVYD0003 YABANCI DİL I Ders 1 1 2,00

Lisans


İngilizce


Öğrencilerin İngilizce  dinleme, konuşma, okuma, yazma ve dil bilgisi konularındaki  becerilerini geliştirmelerini ve akademik kriterlere uygun olarak kullanabilmelerini sağlamak, temel İngilizce gramer ve kelime bilgilerinin yanı sıra diyaloglar ve sınıf içi etkinliklerle desteklenmiş, görsel ve işitsel materyalleri kullanarak etkin bir dil öğrenimi gerçekleştirmek.



1 Hedef dilde kelime ve gramer bilgisini artırmak
2 İngilizce okuma alt becerisini geliştirmek
3 İngilizce konuşma ve dinleme becerilerini geliştirerek hedef dilde iletişim kurabilmeyi sağlamak
4 İngilizce yazma alt becerisini geliştirmek


Yok


Yok


İngilizce gramer ve kelime bilgisi ile bu dilde yazma ve okuma çalışmaları.


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 İngiliz alfabesi-Rakamlar
2 To be” fiilinin geniş zaman çekimi (am/is/are) + Kişi zamirleri
3 Tekil ve Çoğul İsimler
4 Geniş Zaman (Olumlu)
5 Geniş Zaman (Olumsuz ve Soru formu) + Sıklık zarfları
6 This/That/These/Those + İyelik Zamirleri
7 Yer Zarfları (in, on, at, in front of, near, next to, behind, under, between)
8 Yetenek bildiren “can”
9 "there is/there are"
10 Sayılan/Sayılamayan İsimler (any, some, a lot of) + a/an/the
11 Quantifiers (how many/much)
12 "have/has got"
13 Şimdiki Zaman (Olumlu) 
14 Şimdiki Zaman (Olumsuz ve Soru Formu)
15
16



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Derse Katılım 14 2 28
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 10 1 10
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 10 1 10
Toplam İş Yükü (saat) 50

PÇ 1
ÖÇ 1
ÖÇ 2
ÖÇ 3
ÖÇ 4
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek