Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
EDING4036 | METODOLOJİ II | Seçmeli Ders Grubu | 4 | 8 | 4,00 |
Lisans
İngilizce
Bilişim çağı ile her alanda önemini hissettiren metodoloji disiplininin İngilizce Dilinin en etkin bir şekilde öğretilmesinde son araştırmaların ortaya koyduğu bilimsel pedagojik eğitimsel postülatlar çerçevesinde ele alınması sağlanacaktır.
Dr. Öğretim Üyesi Zeki EDİS
1 | Belli bir dersi belli bir zaman ve mekanda öğretilmesi sağlanacaktır. |
2 | Öğrencilerin Öğretme kavramından çok öğrenme kavramına vurgu yapmaları ve oriyante olmaları sağlanacaktır |
3 | Bilişim teknolojileriyle geleneksel yaklaşımların birleştirilmesinin önemi kavratılacaktır. |
4 | Fiziksel ortamın en az metod kadar önem arzettiği Fiziksel mekanın öğrenme için uygun şekilde dizayn edilmesinin önemi vurgulanacaktır. |
Birinci Öğretim
Yok
Norton Antology of English Literature. İngiliz Edebiyatı
Yale, Harvard ve MIT Universitelerindeki Open Source veri tabanı .
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Medodoloji ile ilgili kuramsal dilbilimsel yaklaşımlar | Yok | Yok |
2 | Medodoloji ile ilgili kuramsal dilbilimsel yaklaşımlar | Yok | Yok |
3 | Medodoloji ile ilgili kuramsal dilbilimsel yaklaşımlar | Yok | Yok |
4 | Medodoloji ile ilgili kuramsal dilbilimsel yaklaşımlar | Yok | Yok |
5 | Psikoloji ve sinirbilimin yaptığı araştırmalar | Yok | Yok |
6 | Psikoloji ve sinirbilimin yaptığı araştırmalar | Yok | Yok |
7 | Psikoloji ve sinirbilimin yaptığı araştırmalar | Yok | Yok |
8 | Ara sınav Değerlendirmesi | Yok | Yok |
9 | Bilişim teknolojinin yaraları, zararları | Yok | Yok |
10 | Bilişim teknolojinin yaraları, zararları | Yok | Yok |
11 | Bilişim teknolojinin yaraları, zararları | Yok | Yok |
12 | Geleneksel metodolojilerin avantaj ve dezavantajları | Yok | Yok |
13 | Geleneksel metodolojilerin avantaj ve dezavantajları | Yok | Yok |
14 | Geleneksel metodolojilerin avantaj ve dezavantajları | Yok | Yok |
15 | Geleneksel metodolojilerin avantaj ve dezavantajları | Yok | Yok |
16 | Final Sınavı Değerlendirmesi | Yok | Yok |
Yale, Harvard ve MIT Universitelerindeki Open Source veri tabanı .
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 10 | 10 |
Final Sınavı | 1 | 10 | 10 |
Uygulama/Pratik | 14 | 4 | 56 |
Ev Ödevi | 2 | 15 | 30 |
Toplam İş Yükü (saat) | 106 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | |
ÖÇ 1 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 |
ÖÇ 2 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 |
ÖÇ 3 | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 3 | 5 |
ÖÇ 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 |