Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
EDING1014 | KONUŞMA II | Ders | 1 | 2 | 4,00 |
Lisans
İngilizce
Öğrencilerin farklı sosyal ortamlarda kendilerini İngilizce ifade etmeyi öğrenmelerini sağlamak.
Doç. Dr. Memet Metin BARLIK
1 | temel İngilizceyi doğru telaffuz, vurgu ve akıcılıkla ifade edebilme. |
2 | Dilbilgisi açısından doğru cümleleri örneklendirebilme |
3 | Gündelik yaşamda ortak kullanım alanları ile ilgili kelime ve ifade dağarcığı edinme |
4 | yaşadığı bölgenin sahip olduğu tarihi ve özgün değerleri tanıtmayı ifade edebilme |
Birinci Öğretim
Yok
gündelik yaşam ortamında kullanılan İngilizce ile ilgili doğru telaffuz ve doğru vurgu üzerine alıştırmalar.
bir otel resepsiyonuyla iletişim: Ortak sosyal ortamlarda etik, trafik, sağlık, hijyen, beslenme vs. konuları bölgenin yerel kültürünü tanıtma bölgenin tarihi eserleriyle ilgili tanıtım yapma.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | doğru telaffuz için gerekli olan sembollerin ve sözlük kullanımının yeniden gözden geçirilmesi. | Örnek diyaloglar | |
2 | I. ve II. dönem çalışılan konu ve temaların tekrar edilerek pekiştirilmesi. | Örnek diyalog | |
3 | sosyal olaylardan bahsetmek; dini bayram veya festivaller. | örnek diyalog | |
4 | şehrin trafiği ve kampüse ulaşım ile ilgili diyaloglar | ||
5 | gündelik sağlık sorunları ile ilgili diyaloglar | örnek diyalog | |
6 | şehirde yemek yenecek lokal noktalar, müze ve tarihi kalıntı ve eserler. | örnek diyalog | |
7 | sosyal olaylardan bahsetmek; şu anda yaşadığınız şehrin kültürel faaliyetleri | örnek konuşma metni | |
8 | ARASINAV | ||
9 | sosyal olaylardan bahsetmek; kültürel aktiviteler; Yerel mutfak | örnek diyalog | |
10 | yüzmek ve deniz kültürü ile ilgili diyaloglar | ||
11 | sosyal olaylardan bahsetmek; dağcılık ve benzeri faaliyetler hakkında diyaloglar | örnek metin | |
12 | sosyal olaylardan bahsetmek; Çeşitli spor dalları hakkında diyaloglar. | örnek diyalog | |
13 | sosyal olaylardan bahsetmek; kültürel aktiviteler; çevre koruma grupları | örnek diyalog | |
14 | Sosyal olaylardan bahsetmek; kültürel aktiviteler; yaşlıları ziyaret etmek | örnek diyalog | |
15 | Sosyal ve kültürel aktiviteler ile ilgili örnek diyaloglar: aşçıkıl | örnek diyalog | |
16 | dönem sonu sınavı: Final sınavı için okuduğunuz bir roman, kısa hikaye veya kısa hikaye hakkında konuşun (5-7 dakikalık bir video) |
dijital veya basılı kaynaklardan çalışılan konu ile ilgili diyaloglar.
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Derse Katılım | 1 | 10 | 10 |
Uygulama/Pratik | 1 | 10 | 10 |
Rol Oynama / Dramatize Etme | 2 | 20 | 40 |
Sözlü Sınav | 2 | 20 | 40 |
Toplam İş Yükü (saat) | 100 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | |
ÖÇ 1 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
ÖÇ 2 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
ÖÇ 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
ÖÇ 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |