GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
ILILA4167 Karşılaştırmalı Din Eğitimi Seçmeli Ders Grubu 4 7 3,00

Lisans



Bu dersin temel amacı, dünyada din eğitimi ve öğretiminin durumunu çeşitli ülkeleri numune alarak incelemek ve değerlendirmektir.


Dr. Öğr. Üyesi Münir ECER


1 Modern dünyada din eğitimi ile ilgili politika, karar ve uygulamalar hakkında bilgi sahibi olur.
2 Amerika Birleşik Devletleri, İngiltere, Fransa, Almanya, İspanya, Polonya ve Fas'ta ülkenin genel durumu, din-devlet ilişkileri, din eğitimi uygulamaları ve müslümanların genel durumunu tahlil eder.

Birinci Öğretim


Yok


Yok


Dünyada farklı ülkelerdeki din eğitimi uygulamaları


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Tanışma ve dersin tanıtımı Yok Yok
2 Amerika Birleşik Devletleri'nde Din Eğitimi Yok Yok
3 Amerika Birleşik Devletleri'nde Din Eğitimi Yok Yok
4 İngiltere'de Din Eğitimi Yok Yok
5 İngiltere'de Din Eğitimi Yok Yok
6 Almanya'da Din Eğitimi Yok Yok
7 Almanya'da Din Eğitimi Yok Yok
8 Fransa'da Din Eğitimi Yok Yok
9 Fransa'da Din Eğitimi Yok Yo
10 İspanya'da Din Eğitimi Yok Yok
11 İspanya'da Din Eğitimi Yok Yok
12 Fas'ta Din Eğitimi Yok Yok
13 Dersin Değerlendirilmesi Yok Yok

Mustafa Köylü, İbrahim Turan, Karşılaştırmalı Din Eğitimi, Nobel Yayınları.



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 100
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Soru-Yanıt 13 1 13
Rapor Hazırlama 13 1 13
Rapor Sunma 13 1 13
Ev Ödevi 23 1 23
Toplam İş Yükü (saat) 64

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
ÖÇ 1 5 5 5 5 5 5 4 5 5 4 4 4 4 4 4
ÖÇ 2 4 4 4 4 4 4 5 4 4 5 5 5 5 5 5
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek