Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
MYSTJ1008 | YAZ STAJI | Ders | 1 | 2 | 5,00 |
Önlisans
Öğrencinin derslerde gördüğü teorik bilgileri; programı ile ilgili uygun görülen işletmelerde uygulaması
Öğr.gör.M.Cihat ALTIN
1 | Yeni araştırmalar ve projeler önerebilme |
2 | Yeni araştırmalar ve projeler sunabilme |
3 | Yeni araştırmalar ve projeler hazırlayabilme |
4 | Araştırma yöntem ve tekniklerini açıklayabilme |
5 | Proje sonuçlarını rapor halinde sunabilme |
6 | Araştırma yöntem ve tekniklerini kullanabilme |
Birinci Öğretim
[Yok]
İş yeri uygulamalarını yerinde görerek teorik bilgiler arasında ilişki kurmak.mesleği ile ilgili görev ve sorumlulukları yerine getirebilme
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Fizibilite Çalışmaları, Proje konusu araştırmak | ||
2 | Proje konusu araştırmak | ||
3 | Proje konusunu seçmek, Proje adımlarını planlama | ||
4 | Proje adımlarını planlama | ||
5 | Proje adımlarını planlama | ||
6 | Proje Bölümlerini Hazırlama | ||
7 | Proje Bölümlerini Hazırlama | ||
8 | Proje Bölümlerini Hazırlama | ||
9 | Ara sınav | ||
10 | Proje Bölümlerini Hazırlama | ||
11 | Projeyi yazma ve sunma (Projenin gerçekleştirilmesi) | ||
12 | Projeyi yazma ve sunma (Projenin gerçekleştirilmesi) | ||
13 | Projeyi yazma ve sunma (Projenin gerçekleştirilmesi) | ||
14 | Projeyi yazma ve sunma (Projenin gerçekleştirilmesi) |
staj dosyası staj yönergesi
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
30
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Uygulama/Pratik | 30 | 4 | 120 |
Toplam İş Yükü (saat) | 120 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | |
ÖÇ 1 | |||||||||||
ÖÇ 2 | |||||||||||
ÖÇ 3 | |||||||||||
ÖÇ 4 | |||||||||||
ÖÇ 5 | |||||||||||
ÖÇ 6 |