| Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|
| MYBPR1003 | PROGRAMLAMA TEMELLERİ | Ders | 1 | 1 | 5,00 |
Önlisans
Türkçe
TEMEL PROGRAMLAMA BİLGİSİ KAZANDIRMA
ÖĞR. GÖR. EMİNE COŞKUN
| 1 | PROBLEMİ ÇÖZME YÖNTEM VE BECERİSİ |
| 2 | ALGORİTMA OLUŞTURMA |
| 3 | AKIŞ ŞEMASI ÇİZME |
| 4 | PROGRAMLAMA MANTIĞI |
| 5 | PROGRAM YAZMA |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
ALGORİTMA VE AKIŞ DİYAGRAMLARI YARDIMIYLA TEMEL PROGRAMLAMA MANTIĞINI OLUŞTURMA
| Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
|---|---|---|---|
| 1 | Programlama, temel kavramlar ve programlama dilleri | ||
| 2 | Algoritma akış şemaları | ||
| 3 | Java Programlama dili yapısı (Değişkenler, veri tipleri) | ||
| 4 | Operatörler | ||
| 5 | Seçimli yapılar (if, if/else) | ||
| 6 | Seçimli yapılar (if, if/else) | ||
| 7 | Döngüler | ||
| 8 | Ara Sınav | ||
| 9 | İç içe döngüler | ||
| 10 | Diziler (Tek boyutlu) | ||
| 11 | Diziler (Çok boyutlu) | ||
| 12 | Fonksiyonlar | ||
| 13 | Sıralama Algoritmaları, Arama algoritmaları | ||
| 14 | Dosyalama |
Fahri VATANSEVER, ALGORİTMA GELİŞTİRME VE PROGRAMLAMAYA GİRİŞ CEZMİ ORKUN,PROGRAMLAMAYA GİRİŞ
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
|---|---|---|
| Ara Sınav | 1 | 100 |
| Toplam | 100 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
| Final Sınavı | 1 | 100 |
| Toplam | 100 | |
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | |
Yok
| Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
|---|---|---|---|
| Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
| Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
| Bütünleme Sınavı | 1 | 1 | 1 |
| Bireysel Çalışma | 13 | 9 | 117 |
| Toplam İş Yükü (saat) | 120 | ||
| PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | |
| ÖÇ 1 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 | 3 |
| ÖÇ 2 | 4 | 4 | 4 | 3 | 5 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 5 | 3 |
| ÖÇ 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 5 | 4 |
| ÖÇ 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 4 | 3 |
| ÖÇ 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 |