Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
MYLVS2012 | TEMEL VETERİNER FARMAKOLOJİ VE TOKSİKOLOJİ | Ders | 2 | 4 | 3,00 |
Önlisans
Türkçe
Farmokolojide hastalıkları ve belirtilerini önlemek, hafifletmek, iyileştirmek veya hastalıkların tanısı amacıyla kullanılan kimyasal ve biyolojik maddelerin yani ilaçların tanınmalarını sağlamak.
Doç.Dr. Erkan DÜZ
1 | Farmokoloji ve ilaç kavramları |
2 | Farmokolojinin dalları |
3 | İlaçların kaynakları ve yapı özellikleri |
4 | İlaçların sınıflandırılması |
5 | İlaçların etki mekanizmaları |
Yok
Yok
Farmokoloji dersinde hastalıkları ve belirtilerini önlemek, hafifletmek, iyileştirmek veya hastalıkların tanısı amacıyla kullanılan kimyasal ve biyolojik maddelerin yani ilaçların tanınmalarını sağlamak hedeflenmektedir.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Farmokoloji ve ilaç kavramları | ||
2 | Farmokoloji ve ilaç kavramları | ||
3 | Farmokolojinin dalları | ||
4 | Farmokolojinin dalları | ||
5 | Farmokolojinin dalları | ||
6 | İlaçların kaynakları ve yapı özellikleri | ||
7 | İlaçların kaynakları ve yapı özellikleri | ||
8 | İlaçların kaynakları ve yapı özellikleri | ||
9 | vize | ||
10 | İlaçların sınıflandırılması | ||
11 | İlaçların sınıflandırılması | ||
12 | İlaçların etki mekanizmaları | ||
13 | İlaçların etki mekanizmaları | ||
14 | final | ||
15 | |||
16 |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Tartışma | 14 | 3 | 42 |
Bireysel Çalışma | 14 | 3 | 42 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü (saat) | 87 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | |
ÖÇ 1 | 5 | 5 | 5 |
ÖÇ 2 | 5 | 5 | 5 |
ÖÇ 3 | 5 | 5 | 5 |
ÖÇ 4 | 5 | 5 | 5 |
ÖÇ 5 | 5 | 5 | 5 |