Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
MYGTB1006 | Matematik II | Ders | 1 | 2 | 2,00 |
Önlisans
Türkçe
Öğrencilerin analitik düşünme, yorumlama ve yeteneklerinin gelişmesine katkıda bulunmak amaçlanmaktadır.
Öğr.Gör. Sevda ÖZDEMİR ÇALIKUŞU
1 | Öğrencilerin analitik düşünme, yorumlama ve yeteneklerinin gelişmesine katkıda bulunabilme |
2 | Mesleki Problemleri Çözebilmek İçin Gerekli Olan Analitik Düşünceye Sahip Olabilme |
3 | Matematik problemlerini tanımlama, çözme ve modelleme becerisi kazanabilme |
4 | Mantıklı ve çok yönlü düşünmeyi günlük hayatına aktarabilme |
5 | Matematiksel okuyabilme ve yazabilme |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
Rasyonel sayılar, üslü sayılar, köklü sayılar, çarpanlara ayırma, mutlak değer, oran orantı ve problemler.
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | Problemler (Sayı-Kesir ve Yaş Problemleri) | Rehber öğretmen eşliğinde konu ile ilgili problem çözme | - |
2 | Problemler ( Hareket ve Yüzde-Faiz-Karışım Problemleri) | Rehber öğretmen eşliğinde konu ile ilgili problem çözme | - |
3 | Problemler ( İşçi-Havuz ve Grafik Problemleri) | Rehber öğretmen eşliğinde konu ile ilgili problem çözme | - |
4 | Kümeler- Bağıntı ve Fonksiyon (Tanımı ve Çeşitleri) | Rehber öğretmen eşliğinde konu ile ilgili problem çözme | - |
5 | Fonksiyonlar(Ters fonksiyon ve Bileşke Fonksiyon ve grafik çizimi) | Rehber öğretmen eşliğinde konu ile ilgili problem çözme | - |
6 | Trigonometri, açısal ölçüleri dönüştürebilme ve Trigonometrik oranlar | Rehber öğretmen eşliğinde konu ile ilgili problem çözme | - |
7 | Trigonometrik fonksiyonlar | Rehber öğretmen eşliğinde konu ile ilgili problem çözme | - |
8 | ARA SINAV | - | - |
9 | Limit Kavramı ve Limit alma işlemleri | Rehber öğretmen eşliğinde konu ile ilgili problem çözme | - |
10 | Limitte belirsizlikler ve Süreklilik | Rehber öğretmen eşliğinde konu ile ilgili problem çözme | - |
11 | Türev kavramı, türev alma kuralları. | Rehber öğretmen eşliğinde konu ile ilgili problem çözme | - |
12 | Türev ile ilgili uygulamalar | Rehber öğretmen eşliğinde konu ile ilgili problem çözme | - |
13 | İntegral Kavramı, Belirli ve Belirsiz İntegral | Rehber öğretmen eşliğinde konu ile ilgili problem çözme | - |
14 | İntegral ile geometrik alan ve hacim hesapları | Rehber öğretmen eşliğinde konu ile ilgili problem çözme | - |
15 | FİNAL SINAVI | - | - |
1. Hüseyin Halilov , Hilmi Hacısalihoğlu, Meslek Yüksek Okulları İçin Matematik 2. Birkan Durak, Meslek Yüksek Okulları İçin Matematik 3. Mustafa BALCI, Genel Matemarik 1-2
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 80 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 10 |
Ev Ödevi | 1 | 10 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 80 |
Final Sınavı için Bireysel Çalışma | 1 | 20 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 1 | 14 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 10 | 10 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 16 | 16 |
Ev Ödevi | 14 | 1 | 14 |
Toplam İş Yükü (saat) | 56 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | |
ÖÇ 1 | 5 | 1 | 3 | 5 | 1 | |||||||
ÖÇ 2 | 5 | 2 | 3 | 5 | 1 | |||||||
ÖÇ 3 | 4 | |||||||||||
ÖÇ 4 | 4 | |||||||||||
ÖÇ 5 | 4 |