GERİ DÖN

Ders Öğretim Planı


Dersin Kodu Dersin Adı Dersin Türü Yıl Yarıyıl AKTS
MYGTB1006 Matematik II Ders 1 2 2,00

Önlisans


Türkçe


Öğrencilerin analitik düşünme, yorumlama ve yeteneklerinin gelişmesine katkıda bulunmak amaçlanmaktadır.


Öğr.Gör. Sevda ÖZDEMİR ÇALIKUŞU


1 Öğrencilerin analitik düşünme, yorumlama ve yeteneklerinin gelişmesine katkıda bulunabilme
2 Mesleki Problemleri Çözebilmek İçin Gerekli Olan Analitik Düşünceye Sahip Olabilme
3 Matematik problemlerini tanımlama, çözme ve modelleme becerisi kazanabilme
4 Mantıklı ve çok yönlü düşünmeyi günlük hayatına aktarabilme
5 Matematiksel okuyabilme ve yazabilme

Birinci Öğretim


Yok


Yok


Rasyonel sayılar, üslü sayılar, köklü sayılar, çarpanlara ayırma, mutlak değer, oran orantı ve problemler.


Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Problemler (Sayı-Kesir ve Yaş Problemleri) Rehber öğretmen eşliğinde konu ile ilgili problem çözme -
2 Problemler ( Hareket ve Yüzde-Faiz-Karışım Problemleri) Rehber öğretmen eşliğinde konu ile ilgili problem çözme -
3 Problemler ( İşçi-Havuz ve Grafik Problemleri) Rehber öğretmen eşliğinde konu ile ilgili problem çözme -
4 Kümeler- Bağıntı ve Fonksiyon (Tanımı ve Çeşitleri) Rehber öğretmen eşliğinde konu ile ilgili problem çözme -
5 Fonksiyonlar(Ters fonksiyon ve Bileşke Fonksiyon ve grafik çizimi) Rehber öğretmen eşliğinde konu ile ilgili problem çözme -
6 Trigonometri, açısal ölçüleri dönüştürebilme ve Trigonometrik oranlar Rehber öğretmen eşliğinde konu ile ilgili problem çözme -
7 Trigonometrik fonksiyonlar Rehber öğretmen eşliğinde konu ile ilgili problem çözme -
8 ARA SINAV - -
9 Limit Kavramı ve Limit alma işlemleri Rehber öğretmen eşliğinde konu ile ilgili problem çözme -
10 Limitte belirsizlikler ve Süreklilik Rehber öğretmen eşliğinde konu ile ilgili problem çözme -
11 Türev kavramı, türev alma kuralları. Rehber öğretmen eşliğinde konu ile ilgili problem çözme -
12 Türev ile ilgili uygulamalar Rehber öğretmen eşliğinde konu ile ilgili problem çözme -
13 İntegral Kavramı, Belirli ve Belirsiz İntegral Rehber öğretmen eşliğinde konu ile ilgili problem çözme -
14 İntegral ile geometrik alan ve hacim hesapları Rehber öğretmen eşliğinde konu ile ilgili problem çözme -
15 FİNAL SINAVI - -

1. Hüseyin Halilov , Hilmi Hacısalihoğlu, Meslek Yüksek Okulları İçin Matematik 2. Birkan Durak, Meslek Yüksek Okulları İçin Matematik 3. Mustafa BALCI, Genel Matemarik 1-2



Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri Adet Değer
Ara Sınav 1 80
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 1 10
Ev Ödevi 1 10
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Adet Değer
Final Sınavı 1 80
Final Sınavı için Bireysel Çalışma 1 20
Toplam 100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60

Yok


Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Derse Katılım 14 1 14
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 1 10 10
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 1 16 16
Ev Ödevi 14 1 14
Toplam İş Yükü (saat) 56

PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12
ÖÇ 1 5 1 3 5 1
ÖÇ 2 5 2 3 5 1
ÖÇ 3 4
ÖÇ 4 4
ÖÇ 5 4
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek