Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
MYILT1034 | İŞLETMELERDE İLETİŞİM | Seçmeli Ders Grubu | 1 | 2 | 2,00 |
Önlisans
Öğrencilerin sözlü ve yazılı iletişim becerilerini geliştirerek özel ve iş yaşamlarında kendilerini doğru ifade edebilme yeteneği kazandırmak. 2-İş yaşamında kullanılan iletişim türleri, araçları ve biçimlerini tanımaları 3-Genel ve profesyonel anlamda etik konusunda bilinçlenmelerini sağlamak.
Öğr. Gör. Derya DAVRAN KİŞİ
1 | İletişimin tanım ve kavramlarını öğrenerek iletişim öğelerini analiz etmek |
2 | İletişim engeli yaratan olguları kavramak ve önlemler almak |
3 | Sözlü ve yazılı iletişim becerilerini geliştirmek |
4 | Dilötesi faktörleri tanımak ve önemini kavramak |
5 | Mesleki yaşamda uygulanan iletişim türlerini ve araçlarını tanımak ve kullanabilmek,kurum içi yazı türleri ve genel amaçlı iş mektupları hakkında bilgi sahibi olmak. |
Birinci Öğretim
Yok
Yok
İletişimin tanımı, türleri,öğeleri, işlevleri. Sözlü ve yazılı iletişim teknikleri ve türleri, Meslek yaşamında iletişim.Grup ve Kitle iletişimi. İletişim araçları ve kanalları. Grafik İletişim ve kullanım alanları. Etik ve mesleki etik
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuvar |
---|---|---|---|
1 | İletişimin tanım ve kavramlarını öğrenerek iletişim öğelerini analiz etmek | ||
2 | İletişimin tanım ve kavramlarını öğrenerek iletişim öğelerini analiz etmek | ||
3 | İletişim engeli yaratan olguları kavramak ve önlemler almak | ||
4 | İletişim engeli yaratan olguları kavramak ve önlemler almak | ||
5 | İletişim engeli yaratan olguları kavramak ve önlemler almak | ||
6 | Sözlü ve yazılı iletişim becerilerini geliştirmek | ||
7 | Sözlü ve yazılı iletişim becerilerini geliştirmek | ||
8 | Ara sınav | ||
9 | Sözlü ve yazılı iletişim becerilerini geliştirmek | ||
10 | Dilötesi faktörleri tanımak ve önemini kavramak | ||
11 | Dilötesi faktörleri tanımak ve önemini kavramak | ||
12 | Mesleki yaşamda uygulanan iletişim türlerini ve araçlarını tanımak ve kullanabilmek,kurum içi yazı türleri ve genel amaçlı iş mektupları hakkında bilgi sahibi olmak. | ||
13 | Mesleki yaşamda uygulanan iletişim türlerini ve araçlarını tanımak ve kullanabilmek,kurum içi yazı türleri ve genel amaçlı iş mektupları hakkında bilgi sahibi olmak. | ||
14 | Öğrenci Sunumları | ||
15 | Genel Değerlendirme | ||
16 | Final sınavı |
İlgili tüm kaynaklar
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | Adet | Değer |
---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Adet | Değer |
Final Sınavı | 1 | 100 |
Toplam | 100 | |
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yok
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 14 | 2 | 28 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 14 | 2 | 28 |
Toplam İş Yükü (saat) | 58 |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | |
ÖÇ 1 | 3 | 3 | 4 | 2 | 5 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 5 |
ÖÇ 2 | 3 | 2 | 4 | 2 | 4 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 4 |
ÖÇ 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
ÖÇ 4 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 |
ÖÇ 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 3 | 4 | 5 | 5 |